przejdź do treści
A- A A+

Ministerstwo Spraw Zagranicznych, wraz z podmiotami sektora prywatnego (Lubawa S.A. oraz Ptak Warsaw Sp. z o.o.), koordynuje przygotowania do Warsaw Humanitarian Expo 2019 (WHE) - międzynarodowego wydarzenia o charakterze wystawienniczo-konferencyjnym z obszaru pomocy humanitarnej.

Zasadniczym celem tej inicjatywy jest nie tylko budowanie wizerunku Polski, jako państwa zaangażowanego w rozwiązywanie problemów globalnych, wiarygodnego i rozwijającego się donatora (emerging donor), ale przede wszystkim zwiększenie zaangażowania biznesu w sektorze pomocy humanitarnej i rozwojowej. I to w podwójnym charakterze - sektora pomocy humanitarnej i rozwojowej jako potężnego rynku dla towarów i usług oferowanych przez nasze przedsiębiorstwa, jak i ich zaangażowania w pomoc humanitarną i rozwojową jako strategii budowania marki, która może być bardzo przydatna jeśli poważnie myśli się o prowadzeniu globalnego biznesu.

Tym zagadnieniom poświęcona będzie konferencja zatytułowana "Resposible Business for Humanitarian Emergiencies" oraz Warsaw Procurement Expo podczas którego przedstawiciele najważniejszych organizacji pomocowych na świecie (takich jak Światowa Organizacja Zdrowia (WHO); Wysoki Komisarz ds. Uchodźców (UNHCR); Światowa Organizacja ds. Rolnictwa i Żywności (FAO); Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP); Światowy Program Żywnościowy (WFP), Bank Światowy czy Międzynarodowy Komitet Czerwonego Krzyża i Komisja Europejska, dysponujących wielomiliardowymi budżetami zaprezentują, w jaki sposób prowadzą zakup towarów i usług na potrzeby prowadzonych przez siebie operacji.

Przedsiębiorstwa prezentujące swoją ofertę w trakcie targów będą miały unikalną możliwość bezpośredniego dotarcia do tych, którzy w poszczególnych organizacjach odpowiadają za przetargi.

W ramach WHE powstanie prawdziwe miasteczko humanitarne, w ramach którego firmy z najrozmaitszych sektorów takich jak wyroby medyczne, żywność, środki ochrony roślin, ochrona środowiska, logistyka, schronienie i wiele innych będą mogły zareklamować swoje wyroby, a instytucje czy NGOsy (a nawet regiony) będą mogły przedstawić swoje zaangażowanie w pomoc humanitarną i rozwojową prowadzoną na świecie.

 

Dokument do pobrania:

Początek strony